درباره اسمارت پن

داستان مسیر خلق و شکل‌گیری برند اسمارت ‌پن به بیش از 50 سال پیش برمی‌گردد. در سال 1350 مرد جوانی در شهر اصفهان به حرفه‌ی نقاشی خودرو مشغول بود. حاج حسن حسینی که جوانی‌اش را در راه کسب خبرگی و تبحر در این حرفه گذاشت تا روزبه‌روز به دانش، تخصص و تجربه‌اش افزوده شود.
در سال 1365 او که دیگر یک متخصص بود، همراه با پسرانش در “فروشگاه رنگ سعادت” رویکردی جدید را آغاز کردند. با به روز شدن حلال‌ها و تأمین رزین و سایر مواد اولیه، حاج حسن حسینی تخصص و مهارت خود را به کار بست و برای اولین بار در شهر اصفهان شیوه‌ی رنگسازی با متدی جدید را به بازار ارائه کرد.
این متد منجر به رضایت و استقبال بسیار زیاد مشتریان شد. بعد از این موفقیت فروشگاه رنگ سعادت با به کار گرفتن و آموزش نیروهای متخصص با گسترش کسب‌وکار خود، شعب متعددی را در شهر اصفهان و شهرهای اطراف برپا کرد.
پسران حاج حسن حسینی ادامه‌دهنده‌ی راه پدر شدند و همچون او همواره با دقت و هوشیاری درصدد شناسایی نیاز بازار و ارائه راه‌حل‌های نوین بودند و با تشویق‌های ایشان در سال 1391 به منظور برطرف کردن خط‌وخش‌های خودرو ایده‌ی جدیدی را ارائه کردند. ایده‌ای که منجر به تولد برند اسمارت‌پن شد.
برند اسمارت‌پن با تولید اولین قلم خش‌گیر خودرو به بازار معرفی شد. دقت رنگ، در دسترس بودن، استفاده آسان و آماده مصرف بودن و عدم نیاز به مهارت خاص در اجرای عملیات خش‌گیری از جمله مزایایی هستند که این محصول در اختیار مشتریان قرار داد و توانست پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد.
در سال 1401 به منظور ترمیم و اصلاح قسمت‌های وسیع‌تری از آسیب‌های رنگ خودرو تولید محصولی جدید کلید زده شد و برند اسمارت‌پن تولید اسپری رنگ خودرو را آغاز کرد.
در حال حاضر برند اسمارت‌پن با تولید و ارائه دو محصول؛ قلم خشگیر و اسپری رنگ خودرو و همچنین با ارائه خدماتی از جمله مشاوره‌ی اطلاعات فنی و عمومی، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و ارائه نمایندگی در حال خدمت رسانی به شما سروران گرامی است.
ضمن تشکر از شما جهت بازدید از سایت اسمارت پن، جهت بهبود هر چه بیشتر خدماتمان خوشحال خواهیم شد که نظرات، پیشنهادات و بازخوردهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Contact Form Demo

اسمارت پن از سال 1392 تا به حال