جدید
105,000 تومان200,000 تومان
جدید
105,000 تومان200,000 تومان
جدید
105,000 تومان200,000 تومان

سانگ یانگ یکی از ماشین های با کیفیت محبوب کره جنوبی در ایران است، قلم خش گیر سانگ یانگ از محصولات با کیفیت اسمارت پن است که برای خودرو هایی همچون تیوولی، رکستون و ماشین های دیگر سانگ یانگ تولید می شود.

قلم خش گیر سانگ یانگ اسمارت پن

از نمونه محصولات موفق و با تطابق رنگ بالا شرکت اسمارت پن می توان به قلم خش گیر سانگ یانگ اسمارت پن اشاره کرد؛ قلم های خشگیر که برای خودرو های سانگ یانگ طراحی شده اند دارای دو سر فرچه ای و سوزنی می باشد که شما بتوانید به راحتی خط و لکه های بدنه خودرو خود را قلم گیری کنید.

همچنین قیمت قلم خش گیر سانگ یانگ به دلیل حذف کردن هزینه های رنگسازی، نقاشی و هزینه های زمانی بسیار مقرون به صرفه است.

قلم خش گیر سانگ یانگ برای چه نوع خودرو هایی قابل استفاده است؟

همانطور که میدانید رنگ هر خودرو کد رنگی مخصوص خود را دارد، رنگی که در قلم خشگیر سانگ یانگ اسمارت پن است دقیقا مطابق با کد رنگ خودرو شما است.

این قلم های ترمیم رنگ بدنه خودرو مناسب کلیه ماشین های خودرو سازی سانگ یانگ می باشد. از جمله قلم های ترمیم رنگ اسمارت پن می توان به قلم خش گیر ماشین تیوولی اشاره کرد.

نحوه خشگیری رنگ بدنه ماشین های سانگ یانگ

بعد از خرید قلم خش گیر سانگ یانگ اسمارت پن ،ابتدا ناحیه خش افتادگی را با دستمال تمیز کنید، در ادامه قلم خشگیر سانگ یانگ را به خوبی تکان دهید و بعد از چند ثانیه متناسب خش خودرو، از سر فرچه ای یا نوک تیز قلم ترمیم رنگ سانگ یانگ برای لکه گیری رنگ ماشین خود استفاده کنید.